CRM to narzędzie, dzięki któremu jednym rzutem oka można ogarnąć interesujący nas element firmy, dział lub proces. CRM wyposażony jest w Pulpit Sterowniczy (Dashboard), na którym widać najważniejsze dane i wskaźniki.
Jest to zaawansowane rozwiązanie analitycznie, które uprościliśmy do czytelnej i łatwej w obsłudze aplikacji.
W aplikacji widać aktualną sytuację jak również historię oraz przewidywaną na jej podstawie przyszłość. Dzięki dokładnemu mierzeniu oraz prostej wizualizacji wszyscy upoważnieni pracownicy widzą postępy w realizacji swoich celów (np. ilość i wartość sprzedaży/produkcji/zamówień, marżę na produktach i na grupach produktów, stan i zmianę należności oraz inne indywidualne wskaźniki). Premie pracowników mogą być bezpośrednio związane z pożądanymi rezultatami.
Każdy pracownik, od którego zależą wyniki finansowe codziennie widzi postęp, jak realizuje swój plan i jaka będzie prawdopodobna wartość jego premii na koniec miesiąca. Takie rozwiązanie mobilizuje pracowników do koncentrowania się na rzeczach, na których najbardziej zależy Zarządowi firmy.